zaterdag 10 november 2012

The voice

Ik weet niet of jullie gisteravond hebben gekeken, maar ik wel. De hapjes stonden al klaar toen het begon, alleen zoals het meestal gaat bij mij gaat, kwam ik veels te laat beneden... maar ach ik had alleen Marco's team gemist, niks ernstigs. Deze aflevering keek ik namelijk alleen maar voor Leona (Trijntje), Johannes (Nick&Simon) en Sam (van Velzen). Ik instaleerde me lekker op de bank met een bak chips op m'n schoot en we konden beginnen!

Johannes was alseerst aan de beurt, ik ging rechtop zitten en schreeuwde een aantal keer tegen m'n vader dat hij moest komen kijken.. Johannes zong het liedje 'summer of 69' ( Hier ) en het ging geweldig. Nouja dat vond ik, de jury dacht er anders over en hij eindigde onderaan bij team Nick en Simon. Degene waarbij ik vond dat het ongelovelijk slecht ging kwam boven aan te staan, dat was Marx. Ik pakte m'n hart vast. Maarja, zoals het meestal gaat kwam er eerst een reclameblok. Daar zat ik dan 7 minuten m'n hart vast te houden, gelukkig was het niets voor niets. Johannes kreeg zoveel stemmen van het publiek dat hij als eerste door ging!!

Daarna kwam Sam, ECHT? ja echt! (dit snap je alleen als je the voice hebt gezien ;) ). En om het kort samen te vatten was het een drama. Het klonk echt ontzettend vals, dus ook hij eindigde als laatste (deze keer wel terecht).. Maar doordat er net bij Johannes een wonder was gebeurd, had ik ontzettend veel hoop. En dat was terecht, deze keer had het publiek ook massaal voor Sam gestemd..
Blind audition Sam, om te laten horen hoe goed hij eigenlijk wel niet is.



Last but not least (zeker niet least!!) was Leona, bij haar hoefde ik helemaal nergens bang te zijn, ze was geweldig. Het liedje paste goed bij haar stem, en deze keer was het publiek en de jury het wel eens: ze was de beste van de avond. 4 tienen, en het grootste deel van de stemmen van het publiek... I just want to make love to you - Leona






Wie is jou favoriet?
Liefs Ilse.

3 opmerkingen:

  1. Leuk verslag! Leona is echt heel goed! Mijn favoriet is Pomme maar die moet volgende week! Wat heb je een leuke blog, ik ben je met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook zeker gekeken,
    ik heb echt een zwak voor Johannes en Sam!
    Niet dat ik hen de beste vind,
    maar mijn gunfactor hebben ze zekersteweten!
    (De anderen ook wel hoor haha, maar... pff zucht haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben voor johannes, hij is de broer van een meisje van mijn school die bij mij in de klas zat! Heel toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen