dinsdag 6 november 2012

Blog

Jaja, vanaf nu ben ik een officiele BLOGGER, haha.  Het is misschien niet de beste dag om te beginnen -ik zit midden in de toetsweek-, maar ik kan niet meer wachten..

Mijn naam is Ilse, ik ben, nu nog, 14 jaar, en ik zit in 4VWO. Ik woon samen met m'n broer, m'n ouders en m'n katten dicht bij Amsterdam.
Op mijn blog zullen jullie veel creatieve dingen zien, ik vind het namelijk leuk om te tekenen, te 'knutselen' en zelfs, hoe knullig dit ook klinkt, te breien. Ik speel al sinds m'n 6e piano en ik hou er van om te zingen. Ik tumblr veel, schrijf een dramatisch boek met een hele lieve vriendin en ik ben fan van de bands Intwine, Green day en Neon Trees. Naast al deze 'binnen-dingen' doe ik ook wel aan sport, ik ben namelijk aan het begin van dit schooljaar  begonnen met roeien, en ik fiets elke dag met wat vriendinnen naar school en weer terug (18 km). Ook zeg ik vaak dat ik ga hardlopen, helaas krijg je mij alleen niet verder dan naar de koelkast. En ja dat is ook nog iets wat ik leuk vindt: koken, bakken en vooral het opeten. Waar ik ook, samen met bijna alle meisjes, van hou is mode.. Ik weet heel goed wat ik lelijk en mooi vind, en dat zullen jullie dan ook wel lezen...

Het wordt dus een van alles-en-nog-wat blog, ik hoop dat het jullie leuk lijkt!! 
Liefs Ilse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten