vrijdag 16 november 2012

Je prikbord pimpen

In de zomervakantie heb ik mijn kamer verandert, en net zoals sommige van jullie heb ik een prikbord. Ik vond hem alleen nog al saai en ben hem gaan 'pimpen'



Wat ik heb gebruikt:
  1. een hawaïslinger
  2. een aantal -verschillende- groene papiertjes
  3. paddestoelen op een ijzere draadje
  4. prikbord prikkers
  5. een lichtgevend bloemetjes snoer
  6. een schaar


Wat je moet doen is eigenlijk heel simpel:
Knip de hawaïslinger doormidden en kies de kleur en hoeveelheid bloemetjes die je nodig hebt. Daarna knip je verschillende grote blaadjes uit de groene papiertjes en prik je de bloemetjes en blaadjes met matchende prikkers op een leuke plek. Het lichtgevende snoer hang je over de prikkers heen en je zorgt dat hij goed zit (BELANGRIJK!!) Als 'finishing touch' heb ik op een aantal plekken paddenstoeltjes om de prikkers heen gedraait, maar dat hoeft natuurlijk niet. Stekker in het stopcontact en je prikbord is helemaal klaar!! 

Er zijn hier natuurlijk veel variaties op, het is maar net wat je in huis hebt... Veel plezier ;)!!
Liefs Ilse.

1 opmerking: