woensdag 21 november 2012

Schaamnaam


Ik las net een stukje in een tijdschrift over de Schaamnaam van 2012, dit is een prijs voor degene met de grappigste of genanste naam. Helaas kom ik er te laat achter en kan ik nu niet meer stemmen, de uitslag is namelijk deze maandag bekend gemaakt in de Coen & Sander Show. Er waren 25 namen geslecteerd waaronder: 


  • Hendy Keppy
  • Loekie de Leeuw
  • Josieke Borsten
  • Cock Ringeling
  • Ko de Kraker
  • Wil de Gans
  • Ben en Wil Niks (familie!) 
  • Dik Kruis
  • Urly Coffee
  • Bente Bollmann
  • IC - Notting (oogarts) 
  • Elvis de Koning
  • Gooi van de Berg
  • Drs. F. Oei
  • Ton van Hout

Zelf vind ik Ben en Wil Niks, Ton van Hout en Gooi van de Berg wel heel erg grappig. Helaas hebben geen van alle gewonnen. Bij de Schaamnamen van de vorige jaren ( Lauwe Pruim, Con Domen, Fokje Modder en Stanley Messi) wordt dit jaar namelijk Hendy Keppy gevoegd. 
Ben en Wil niks staan wel op een mooie tweede plek, waarna Gooi van de berg, I.C Notting (in het 'engels' lezen!) en Cock Ringeling volgen..
En als je denkt dat deze mensen voor de grap maar wat rare namen op sturen, dit is niet zo! Het publiek wordt namelijk gevraagd op naast de namen ook bewijzen dat iemand echt zo heet in te sturen.

Welke naam moest volgens jou winnen?
Liefs Ilse.

3 opmerkingen:

  1. Haha ik vind Dik Kruis wel heel erg fout! Deze had van mij wel mogen winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben en Wil Niks, wat erg! Haha en da het ook nog familie is. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen