woensdag 14 november 2012

Kerstjurkje

Bij mij vliegen de kilo's er aan de achterkant aan, daardoor pas ik helaas niet meer in me vorige kerstjurkje en MOET dus wel een nieuwe kopen. M'n vriendinnen en ik zijn nu al een maand bezig met de zoektocht naar onze jurkjes.  Ik heb al heel wat favorieten gehad, maar ik denk toch wel dat deze het wordt... Hij voldoet namelijk aan al m'n eisen: hij heeft mouwen, een 'sexy' rug, hoog gesloten aan de voorkant, onder de 25 euro (19,95!!) en hij is strak. En als leuk extraatje zit er een zilveren draadje door heen geweven om het een 'feestelijke look' tegeven, haha :). Nu alleen nog bestellen...
Heb jij al je kerstjurkje gevonden?
Liefs Ilse.


update 27-11-12: Heb hem gister besteld en hij is al in huis. Helaas was hij er niet meer in mijn maar (S\M) dus ik heb L genomen... Ik heb hem gepast en hij is inderdaad te groot, hij glinstert meer en de rug is veel lager dan dat ik had gedacht. Toch denk ik wel dat ik hem ga houden, ben er nog steeds verliefd op :).

1 opmerking:

  1. Ik heb al een kerstjurkje, die van jou is ook erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen