zondag 11 november 2012

Lievelingstas

Het leek me wel leuk om, na de Lita's, nog meer 'kleding' te laten zien waar ik van hou, en hoe kan dat nou beter dan met een tas.. M'n lievelingstas om precies te zijn.
Zoals je op het plaatje ziet is mijn tas groen, en dat is dan ook meteen wat ik er het leukst aan vind. Gecombineerd met de goude ritsen - die je hier niet goed ziet- ziet het er heel erg mooi uit. Verder is de tas simpel, zonder teveel poespas en heeft het de perfecte grootte en stevigheid voor alle boeken die ik er elke dag in mee moet zeulen. En dan de prijs, ik ben namelijk als ik ga winkelen altijd op zoek naar koopjes. Ik ben ergens pas blij mee als het goedkoop is, vooral korting ben ik gek op. Om terug te komen op de tas, hij was 15 euro, bij de H&M (sale), en dat is heel weinig voor een tas van deze kwaliteit. Kwaliteit denk je nu waarschijnlijk, ja kwa-li-teit... En ik ben een expert op dat gebied, er zijn namelijk nogal wat van mijn tassen gesneuveld...

Liefs Ilse.                                                                                                          

1 opmerking: