woensdag 7 november 2012

Lita's



Je vindt deze schoenen helemaal geweldig -ik- óf je vindt ze 10x niks -een vriendin-. Het is eigenlijk hetzelfde als bij punthakken (waar onze meningen omgedraaid zijn), die op dit moment ook helemaal in zijn...

Ik heb ze pas een paar dagen geleden 'ontdekt', maar ik ben er nu al helemaal verliefd op: Lita's. Op heel wat andere blogs heb ik gelezen dat ze naast dat ze mooi zijn ze ook nog eens heel confortabel zitten, er is alleen een probleem.. Met die schoenen ben ik wel erg lang, ik ben namelijk al 1,76 meter. Maar ach, iedereen vindt het mooi dat modellen lang zijn, dus waarom zou het lelijk zijn bij 'normale' meisjes?!

Nadat ik dat bedacht had ben ik vrolijk het hele internet af gaan zoeken naar Lita's. Toen kwam ik er achter dat ze voor mij helaas wel een beetje duur zijn (165 dollar).Nu ben ik dus naar goedkopere en (even) mooie look-a-likes aan het zoeken, maar ik kan ze maar niet vinden.
Dus als je tips hebt ;)

Liefs Ilse.



Edit: Ik kon geen mooie taupe-kleurige vinden, maar wel deze... Ik vind ze heel erg mooi, vooral door de houte hak, alleen hebben ze, ze tot en met maat 40, en mijn maat is 41... 
Dus weten jullie misschien of ze ruim vallen?! 

4 opmerkingen:

  1. Op ebay kan je makkelijk Knock off's vinden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de webshops missguided en boohoo staan vaak ook goede knockoffs!
    En inderdaad Ebay, je kunt eens bij deze verkopers kijken:
    - eshoehouse2010
    - 2009skylight
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt:)

    Liefs,
    http://imlostindreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen