zaterdag 24 november 2012

Tekeningen

Zoals ik al eerder heb vertelt houd ik heel erg van tekenen. Ik heb engelengeduld dus ik kan zo uren bezig zijn met een tekening. Mijn probleem is alleen dat ik nooit tevreden ben en net zo lang door ga tot dat ik het verpruts.
Hieronder zie je twee tekeningen die ik gemaakt heb en wel goed gelukt zijn.

De eerste is gewoon met balpen getekent. Het is leuk om hiermee te tekenen, omdat je niks kan uitgummen en dus de fouten die je gemaakt hebt op een creatieve manier zien weg te frutselen ;) Ook kan je met een pen, al zou je het niet denken, heel veel: verschillende patroonjes, verder uit elkaar of juist dichterbij, hard drukken, zacht drukken enz.. Dit soort dingen kan je natuurlijk ook met potloden, alleen doe je het dan minder snel.
De tweede is heel erg eenvoudig en heb ik met potlood getekent. Veel tijd heb ik er niet aan besteed, toch ging de meeste tijd naar in het inkleuren. De huid heb ik grijs gelaten, zodat het er toch nog een beetje apart uitziet..




















Door de scanner zien ze er beide toch wel heel anders uit dan in het 'echt', de eerste is veel donkerder blauw, en de bij de tweede zijn de kleuren mooier. Maar nu heb je in iedergeval een idee van wat ik teken :)
Liefs Ilse.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, de eerste vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei heel mooi!
    Leuke blog, ik volg je :)

    http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen