maandag 26 november 2012

Niet voor mij bedoelt

Ja hoor, laatst was het weer zover en deze keer was m'n naam Erik.. Ik heb het nu over smsjes die ik ontvang en niet voor mij bedoelt zijn. Het laatste smsje kreeg ik van de gebrekkig engelssprekende Andre, hij was alleen wel heel erg enthausiast. Hij heeft me namelijk drie keer gebelt, een smsje gestuurd en m'n voicemail ingesproken...

Deer Erik.think your OK in Nitra.we are in the some hotel now in Irish pub not so far from hotel.we could meat at break vest bout 7.30 at hotel.
nice Andre

vertaling smsje:
Hert Erik.denk jouw OK in Nitra.wij zijn in de een paar hotel nu in Ierse café niet zo ver van hotel. wij zouden kunnen flees bij  breek vest aanval 7.30 in het hotel
leuk Andre

Meestal laat ik die smsjes aan m'n vriendinnen lezen, van mij mogen ze altijd iets terugsturen. Helaas heeft nog nooit iemand een van onze smsjes beantwoord.
Het leukste smsje dat ik ooit heb gekregen is toch wel van -ik denk- een jongen die naar z'n moeder smste dat hij eindelijk Justine op een date had durfen vragen. Hij eindigde het smsje met de vraag wat ze vanavond gingen eten met wat kusjes eronder. Awhh..

Ook heb ik hier 'last' van gehad met m'n mail, zo is er nog een Nederlandse Ilse Vermeulen die ongeveer het zelfde email adres heeft. Ik heb al een keer de kerstboom bij haar op school moeten optuigen en oudergesprekjes moeten houden. Het wordt alleen wat minder wanner je ook hele persoonlijke mailtjes ontvangt.

Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?
Liefs Ilse.




2 opmerkingen:

  1. Haha ja ik had een keer ene Toine die stuurde:
    Hé Deb, ik had vandaag een zakenlunch in Wassenaar. Moest denken aan onze eerste ontmoeting daar. Lijkt me leuk om nog eens wat af te spreken. X Toine

    Oké sinds wanneer heet ik Deb? Heb deze Toine maar even verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuke post! Ik heb er nog nooit last van gehad eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen