maandag 26 november 2012

Iets 'persoonlijks'

Ik vind het altijd heel leuk om posts te lezen waar mensen wat persoonlijkere dingen over zichzelf vertellen, dus ja hier is mijne.
Dit is de eerste vragenlijst die ik op google tegenkwam, heb ik gekozen. Hij had 100 vragen dus ik heb hem een beetje ingekort...

Omschrijf je kledingstijl? Ouderwets met veel zwart
Wat vind je belangrijk in je leven? Vriendschap en liefde ^^
Wat is je lievelings muziek? Ik hou heel erg van de 'goede oude muziek'
Wat wil je later worden? Ik wil waarschijnlijk iets met het milieu of voeding doen
Hoe omschrijven je vrienden je? Ik gok op apart.. ;)
Ben je gelovig? Ik ben katholiek 
Zo ja, ga je om met mensen van andere geloven? Ja, ik denk niet dat, dat een verschil moet maken.
Wat is je motto? There's always a happy ending so if you aren't happy it isn't the end. 
Wat is je grootste blunder? Ik heb ooit een man geknuffelt omdat ik dacht dat het m'n vader was, dat was best wel genant... 
Wat vind je een goede eigenschap van jezelf? Ik ben eerlijk en ik weet goed wat ik wil. 
Wat vind je een slechte eigenschap van jezelf? Veel mensen vinden me te bescheiden, maar zelf vind ik dat ik te nieuwschierig ben.
Ben je critish op jezelf? Bij bepaalde dingen wel, en het ligt ook aan het moment
Ben je in voor nieuwe dingen? Meestal vind ik het heel erg eng, maar als ik eenmaal bezig ben is het alleen nog maar leuk!
Sta je open voor problemen van anderen? Ja, ik vind het leuk om mee te helpen met het oplossen.
Kom je vaak te laat? heel vaak
Wat haat je? mensen die veel van zich zelf vinden en andijviestamppot
Heb je een uigesproken mening? ja

Hoe probeer je over te komen bij anderen? Ik probeer niks.
Lach je vaak? Waarom? Ja, ik heb laatst gehoord dat ik achter bijna elke zin glimlach
Wat eet je het meest op je boterham? kaas, maar ik vind hagelslag veel lekkerder
Heb je instrumenten bespeelt? Ik speel piano en mondharmonica
Wat zou je graag nog eens doen? een watergevecht in de IKEA
Hoe denk je dat de aarde er voer 20 jaar uitziet? mismaakt
Wat is je lievelings drinken? thee 
In welk opzicht lijk je op je moeder – vader? ik heb het uiterlijk van mn moeder (behalve de 'kleuren') en het innerlijk van m'n vader.
Hoe zou je je kinderen later noemen? Ik zou m'n zoon iniedergeval Bram noemen, haha
Heb je huisdieren? 2 katten: Poekie en Jacky
Doe je vaak gek? wanneer niet?!
Waar besteed je de meeste aandacht aan (uiterlijk)? M'n haar, het werkt namelijk nooit mee.

Liefs Ilse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten