dinsdag 27 november 2012

Bladmuziek ( Let her go - Passenger)

Als je kloppende bladmuziek wil en er niks voor wil betalen, heb ik een hele goede tip. Zoek op youtube naar het iemand die dat bepaalde liedje bespeelt op een bepaald instrument, ga naar de beschrijving en tada... vaak staat hier goede bladmuziek. Als je piano speelt, zoals ik, is het meestal alleen maar bladmuziek voor de rechterhand, maar de akoorden kan je meestal makkelijk zelf verzinnen of aflezen van het filmpje..  Veel succes!!

Liefs Ilse.

^dit heb ik niet zelf gespeeld, komt van youtube..

2 opmerkingen:

  1. Helaas speel ik zelf geen piano, zou ik later wel graag willen leren! Maar handige tip! ;)

    http://pslivelifelovely.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zoek de vioolpartij uit het liedje Let her go. Dat melodietje wat de viool op de achtergrond speelt zegmaar. Alleen ik kan het nergens vinden.. :(

    BeantwoordenVerwijderen