zondag 2 december 2012

Sinterklaas

Gister heb ik sinterklaas gevierd met m'n 'Amsterdamse' familie. We deden dit jaar aan surprises en een aantal kleine kadootjes in de zak. En ik kan wel zeggen dat ik ongelovelijk verwend ben!!
Mijn vader had me getrokken en had de surprise die je op de foto's ziet voor me gemaakt, omdat ik boeken met niet bestaande wezens -zoals vampieren- leuk vind. Hij had voor de 10 euro ook heel veel kunnen kopen. Twee boeken -Dorst en Twilight (de mooie versie!!)-, 3 zakken hema snoep, blauwe en paarse nagellak en de stars (tijdschrift). Ook had ik in de zak natuurlijk een aantal leuke\lekkere kadootjes gekregen.
Zelf had ik m'n tante getrokken en ik had de surprise hiernaast gemaakt. Ze is namelijk andereneenhalf jaar bezig met een sprei te haken, en ik vond het wel leuk om haar daar een beetje mee te pesten, vooral het gedicht, haha.
Het was al met al weer een geslaagde sinterklaas, heerlijk gegeten, leuke kadootjes en natuurlijk de gezelligheid. Op naar volgend jaar!!
Liefs Ilse.


1 opmerking: