vrijdag 7 december 2012

Ziekenhuis

Het is een tijdje geleden dat ik geblogt heb, en dat heeft een reden...
Dinsdag moest ik namelijk naar het ziekenhuis voor de onderkant van m'n voeten. De dokter had alleen bij de grote teen van een voet iets teveel huid weggehaald, er kwam een hele stroom bloed uit. Met druk verband en rare balletjes hebben ze het laten stoppen. Ondertussen zweette ik van de hitte en was ik bijna aan het janken van de pijn, ze prikte namelijk de hele tijd met hun vingers in de wond. Bij m'n andere voet durfde ze gelukkig niet meer zoveel te doen. Ik ging helemaal beschaamd naar huis...  in een rolstoel.

Die avond heb ik een heel bloedspoor door het huis gemaakt toen ik liep, daarna moest ik m'n benen hoog houden op een vuilniszak. Natuurlijk helemaal niet erg, ik hoefte ook niet naar school, maar ik heb serieus 4 dagen gekampeert op de bank, en dat wordt nogal saai. M'n knieen waren helemaal stijf, en ik werd er helemaal simpelarius van. Ik mocht niks doen, wat nogal lastig was omdat ik het niet fijn vind om bediend te worden.
Deze middag ben ik naar de huisdokter gegaan, nadat ik gisteravond al het verband er af had gehaald en de wonden schoon had gemaakt. Hij vertelde dat ze inderdaad wat te enthausiast waren geweest, ze waren doorgegaan tot de onderste laag van m'n huid. Ik maakte me ook nogal zorgen omdat een deel zwart was, maar dat was gelukkig dode huid.
De arts, nouja in opleiding..., die mij dit aan had gedaan heeft me ook nog gebelt omdat hij zich zo schuldig voelde. Allemaal aardig bedoelt maar ik zit er nu wel mee.

En het ergste vind ik dat ik niet naar buiten kan, want ja HET SNEEUWT!!

Liefs Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten