maandag 10 december 2012

Sale



Op dit moment is er veel uitverkoop in de onlineshops, ook bij mijn favoriete, en meest standaard winkel: de H&M. En daar zag ik dan mijn perfecte trui, en ja je moet er maar van houden. Ik weet al wel helemaal hoe ik hem ga combineren, en voor het geld hoef ik hem niet te laten hangen...

Edit 12-12-12:

Mijn vans, nouja nep-vans (7 euro), zijn helemaal kapot. De zolen zijn doorgescheurd, nogal koud voor in de winter!! Ik heb dus ook hoognodig nieuwe gympen nodig, en ik denk dat ik ze gevonden heb. Ze zijn ongelovelijk in de sale (80 euro --> 44,80). En ondanks dat ze een jongens-achtig zijn, vind ik de groene tint erin heel erg leuk. En ja het voordeel van een grote maat: je past ook schoenen die voor mannen bedoelt zijn ;).

Liefs Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten